Campagnebeeld Wereldeidag "Laat je verleiden"

Wereldeidag: 11 oktober

Product in de kijker

|

04 October 2024

Wereldeidag valt op de tweede vrijdag van oktober. VLAM organiseert een campagne met de booschap “Laat je verleiden”, waarmee we ons richten tot studenten en jonge gezinnen met kinderen.

Ei is een veelzijdig product

Dat willen we aan onze doelgroep meegeven met onze campagne. Daarvoor voorzien we postkaartjes voor de studenten die verdeeld worden in eetgelegenheden voor studenten in Vlaanderen. Op de kaartjes staan leuke spreuken en zinnen die de studenten aan elkaar kunnen doorgeven. De avond voor Wereldeidag wordt de campagne aangekondigd via projecties aan de Vooruit in Gent en de Grote Markt in Leuven. Rond verschillende scholen in Antwerpen zullen digitale panelen van JC Decaux de eipromotie voorzien op 10 en 11 oktober.

Naar de ruimere groep van consumenten voert VLAM een online video-advertentiecampagne. Op 7 oktober vind je op hln.be de troeven van het ei en receptinspiratie. In het programma Dagelijkse Kost gaat Jeroen Meus aan de slag met eitjes en op hun app krijgen de recepten met eitjes de volle aandacht.

Al deze communicatie wordt versterkt via onze kanalen van lekkervanbijons.be (website, nieuwsbrief, Facebook en Instagram).

Info over voedingswaarde, bewaartips, soorten eieren én tal van recepten: www.lekkervanbijons.be/ei.

Profiteer mee van deze communicatie en zet de eitjes in de kijker op je menu tijdens Wereldeidag.

Campagnebeeld Wereldeidag "Laat je verleiden"